onsdag 9 december 2009

vältränad?

Testade en ny väg på dagens morgonpass, cyklade uppom Gyngamåla när jag ändå var i närheten. Kul att se lite andra träd och hus, måste ju variera sig lite. Detta plus att lite andra vägval i början av rundan gjorde att den tog 2h 24 min, dvs 24 minuter längre än planerat. Kanske inte låter så farligt, men innan frukost så känns de där extraminutrarna långa!

Bilden är från Öland, var ute och promenerade bort lite av den goda maten från Guntorps herrgård för något år sedan och hittade denna ute i skogen. Och massa staket och prylar, men det var inte lika fint...

Kisen fick värsta busrycket idag och for omkring som ett torrt skinn, han är knasig den lille.

Tröskelpasset var tufft idag, benen var inte riktigt återhämtade så det blev ett slitjobb. Fixade samma motstånd som sist, inte mer så det är första passet i vinter som det inte är mer än passet innan. Men jag är nöjd med det, som känslan var så visste jag inte vad jag hade förväntat mig. Belöningen blev ett lass våfflor.

Grattis på namnsdagen alla i min vänskapskrets som bär namnet Anna!