torsdag 3 december 2009

Julstämning?

Igårmorse möttes jag av en vit, frostnupen värld. Vackert och lite kyligt. Lyxade till det med färsk fisk från Vägga, mums.
Tröskelintervaller på kvällen, fortsätter att öka något på intervallerna, härligt med mätbara framsteg, även om de är små. Men kollar man bakåt några veckor så blir det genast större skillnad.

Imorse var ordningen återställd och det regnade. Igen. Men det slutade och jag kunde testa mitt nya pass ute. styrkeintervaller, så det blev en backe norr om Elsebråne, 8 gånger. Var mycket roligare än vad jag hade förväntat mig, så jag var riktigt nöjd.
Passade på att tanka billigt på Jet, de bjöd på pepparkakor och reflexer också...

Nu står årets första omgång med risgrynsgröt på spisen och puttrar, dags att göra saftsås så jag kan ha något gott till Criminal minds.