söndag 17 januari 2010

Kryss

Idag var det dags än en gång att kryssa i träningsschema, ännu en träningsvecka utförd. Varje avklarad vecka känns som en seger! Veckan avslutades med löpning 4*4 min. Det var rätt halt på spåret med packad snö, men kom upp rätt hyfsat i puls ändå. Lyxade till det med hämtmat från thai som avnjöts framför tv:n. Men att min mat skulle a styrkan av en chilifrukt hade de nog missat, var nog i styrka av tre så jag fick inte i mig allt. Märktes när jag vaknade lite senare, magen försökte informera mig om hur grymt åsidosatt den blivit under helgen. Men den säger alltid att den är hungrig när man är nyvaken, så det är svårt att ta den på allvar i ett sådant läge.



Försökte få lite bilder på småfåglarna när de kalasade, men de flög så fort jag tog fram kameran. Nu har jag fyllt på med lite extragod mat, så kanske att de kan ha vänligheten att ställa upp på någon bild så småningom?
Kommande vecka blir intensiv. Träning, studier, jobb, hästar, möte... Mycket som ska hinnas -och orkas!- med. Men jag har ju något kul att se fram emot redan den 25:e, i Malmö, ska bli hur kul som helst!