onsdag 13 januari 2010

Explosivt!

Löpintervaller idag, tunga ben men valda veckans lättaste pass. Men fick applåder efter alla intervaller var presterade, då känner man sig duktig :) Kom hem lagom för att kunna äta rådjursbiffarna framför skidskyttet. Somnade gott framför detta, men uppfattade en svensk seger. Herr Katt gjorde mig sällskap under filten i soffan. Var inte alls särskilt skönt att kliva upp sedan, kändes som jag åldrats rätt rejält under den vilan., men när jag gnuggat sömnen ur ögonen så var det bara skönt, då vet man att träningen gett något.


Någon som mådde mindre bra efter den senaste tidens kyla var ovanstående flaska, som exploderat. Måste vara på grund av de artificiella sötningsmedlena... Jag överlåter till H att ta hand om splittret, finns väl risk för att jag skulle klanta mig annars med blodvite som följd. Sannolikheten att jag skulle fixa det utan att göra illa mig är väl rätt liten...

Imorgon väntar ännu en välförtjänt vilodag då hälften av veckans pass är gjorda. Skönt att vara i fas!