fredag 27 januari 2012

Obesvarad

Så var det äntligen helg igen. Tack vare snön var det ljust länge på hemvägen och vägen var torr, skönt att köra då. Men ännu skönare var det att komma hem, det tyckte lillkatten också som inte lämnar sin mattes sida på ett bra tag nu.

Hittills har veckans träning gått som planerat, vilket känns skönt. Till helgen blir det förhoppningsvis snöpremiär, ska bli kul att se om rullskidpassen har gett något för skidsäsongen?

Och vad var obesvarat? Jo, det var ju någon form av Sverigecup på MTB förra året som jag gick och vann i min klass. Priserna delades inte ut i somras utan jag har hört att mina medtävlare fick sina priser hemskickade kring jul. Undrade varför inte jag hade fått mitt pris och mailade dem och frågade. Men det är klart, det är ju bara en vecka sedan så de har väl inte hunnit svara än. Undrar om det dyker upp innan säsongsstart? Motivationen för att lägga en massa resurser för att fullfölja ännu en Sverigecup är kanske inte jättehög för närvarande.