fredag 13 januari 2012

Glömsk

Så blev det helg denna vecka också. Fast jag smygstartade redan igår, då jag tog en ledig fredag idag.Idag blev det en ridtur i solskenet (och snålblåsten), i övrigt var det vilodag eftersom jag var duktig igårkväll och körde ett tröskelpass när jag kom hem. Det gick faktiskt lite över förväntan, och jag inser att formen inte är så dålig som jag inbillat mig. Ibland är det bra att sitta och stirra på wattsiffror under träningspasset.

Väldigt ofta när jag ska sova borta så glömmer jag något. Inte alltid särskilt viktiga grejer, men alltid ska det vara någon pryl som trivdes bättre hemma, eller kanske vill den inte trängas med de andra i den knökfulla väskan? Det är alltid lika spännande att se vad man har glömt, och hoppas på att det är något man kan klara sig bra utan. Denna gång hade jag glömt underställströja. Eftersom det var rätt kyligt under veckans löppass ville jag inte vara utan tröja under jackan så det fick bli en vanlig tröja under. Det var inte jättemysigt, så det lär dröja ett tag innan jag glömmer underställströja i alla fall!