lördag 19 november 2011

Regn - såklart

Skrev ju igår att jag inte ville ha regn. Det var som att be om det. Lagom till att frukosten var avslutad och jag skulle plocka bland träningskläderna så började det regna. Kände inte alls för att blöta ner mig ute på rullskidorna, utan kom på tusen andra viktiga saker som bara måste göras. Efter att ha varit lite duktig så bestämde jag mig för TC. Tanken tidigare hade varit tröskelintervaller, men bestämde mig för att köra lite kräkfyror. Eftersom jag inte kört det på evigheter så gissade jag mig till lämpligt antal watt. Träffade nog rätt bra, hade kunnat ha lite mer men hellre att fixa alla intervaller första gången än att få sänka, det är mentalt jobbigt. Det var kräkjobbigt ändå.

Blev en ridtur på eftermiddagen också, en härlig barbackatur och en väldigt pigg häst - härligt! Sedan var det snabbt iväg på nästa grej, Diamondtech bjöd på medlemskväll och mat. Hemma nu med paltkoman och misstänker att John Blund lurar bland soffkuddarna...