torsdag 24 november 2011

Helgvarning

Torsdagkväll, nästan helg alltså... Alltid lite lättare en torsdag, bara en matlåda kvar att fixa och man vet att det gör inte så mycket om man kommer i säng lite för sent, snart kan man ju ta igen sömnbristen ändå.

Häromdagen var jag ute och sprang på elljusspår. Hittade ett trekilometersspår som var belyst - lyx! Efter tre varv och några extra rundor på parkeringen (för att få en mil) så kände jag mig rätt nöjd. Första 5 km var sega men sedan fick jag fart. Tidigare hade jag tänkt kräkfyror, men när arbetsdagen väl var slut så ville jag hellre ligga i sängen och käka godis, så det krävdes lite övertalning och hejarop från Henrik för att jag skulle ta mig ut. Tänkte att jag kunde nöja mig med en halvtimme, men drog till med en timme när jag ändå var svettig. Så roligt är det inte att sitta och glo på ett hotellrum... Lyckades hålla mig borta från godiset också. Lyckats hålla mig borta från det i veckorna, vilket är en del av min planering inför julen. Då måste det finnas utrymme för allt gott :)

Har varit lite dåligt med bilder på sistone, så här kommer en på pepparfrukterna som bor i uterummet.