fredag 19 november 2010

Veckans andra tröskel

Idag var jag inte ute i onödan. En sväng till pållarna och mina fingrar höll på att trilla av! Snöblandat regn är ingen höjdare.Men tydligen har jag gjort något rätt på sista tiden, för Henrik kom hem med 10 röda rosor, står i köket och doftar gott!


Idag kände jag verkligen inte för att träna. Visst fick jag en hel del vettiga saker gjorda, men till slut så var det bara göra, vet ju att jag blir så nöjd efteråt. Veckans andra tröskelpass skulle köras. Brukar vara ok när man väl kommer igång, men idag kändes det som jag bara satt och kollade på klockan och väntade på att det skulle ta slut. Tiden gick lika långsamt som på kräkfyrorna, bara det att på dessa pass är intervallerna 20 min/st (kräkfyrorna är 4st*4min). Mentalt jobbigt med andra ord, även om känslan i benen är mycket trevligare på dessa pass än på kräkfyrorna. Kändes tungt i början, men faktiskt så blev det lite bättre än sist. Efteråt var jag värd både mörk choklad och cola :)