söndag 7 november 2010

Första veckan avklarad

Efter dagens mtb-pass kunde jag kryssa första veckan i vinterprogrammet med gott samvete. Har inte tränat cykel ute sedan Bockaracet för nästan en månad sedan. Sedan dess har det ramlat ner väldigt mycket löv på marken, och under dem var det hala rötter. Kände mig lite som Bambi, men mestadels gick det bra. Men en träbro var lövbeströdd och snorhal så det blev ett besök i en lövhög. Men vem lockas inte av att kasta sig bland löven på hösten?
Nu känner jag av sviterna, träningsvärk i axlarna! Intressant.

Rensade ur en massa papper medan vi väntade på att det skulle bli lite varmare. Man sparar dem för att man tror att de är bra att ha (eller är det för att man är för lat för att slänga dem på en gång?). Skönt att bli av med det i alla fall. Efter träningen passade jag på att plantera min amaryllus som jag fick av mamma, få väl se om den blommar till jul?