måndag 1 november 2010

Photographic

Får någon vecka sedan ringde de från Modellfotograferna och frågade om jag hade lust att bli sminkad och fotad. Lät kul tyckte jag och tog med mig syster till Scandic i Karlshamn igår, då det var dags. 75-80 bilder var skulle de ta på oss, men när det var dags att börja sålla för att se vad vi ville köpa var det 268 st att välja mellan! Lite jobbigt när man är beslutsångesten personifierad! Men efter en massa velande så ledsnar man.
Var riktigt kul och gör det gärna igen. Kul också att se sigsjälv tillfixad. Tyvärr fixade de inte håret, och vi fick komma in och fotas rätt kvickt efter vi var sminkade så iaf jag hann inte fixa så mycket. Men kanske lika bra det, vet inte vad jag skulle ha gjort med det ändå :)

Läst en bra bok i helgen, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. En må-brabok som ledde till många skratt, lite samma stuk som Paasilinna.