tisdag 21 september 2010

Jobbigt pass

Idag tog det emot, 60/120 lockade inte alls. Kunde komma på tusen saker som kändes viktigare just idag. Bestämde mig för att jag inte fick sticka ut och rida förrän passet var avklarat, och tillsist släpade jag mig ut. Motvind.
Lovade migsjälv att gjorde jag fem så kunde jag cykla hem sedan, fem är ju bättre än noll. Fast fem låter ju rätt mycket mesigare än sex, så sex skulle jag väl fixa i alla fall? Den sjätte gick så bra så jag var tvungen att klämma en till. Och då hade jag gjort 70% om jag skulle göra tio... Dessutom svarade kroppen bättre och bättre, och på den tionde blev det i närheten av mitt personbästa på längden.
Men sedan sa huvudet stopp, men nice att cykla hem med en känsla av att vara stark. Såpass bra känsla så jag drog om en moppe i uppförsbacke, det trodde jag aldrig att mina ben skulle gå med på när jag var klar med tian!



Efter det blev det en ridtur, kändes i benen! Nu ska jag ge mig på att montera ett skoställ till alla träningsskor, de har det lite trångt som det är nu.