söndag 28 februari 2010

Bestrafe mich

Så kändes det på sista fyran på dagens intervaller. 4*4 min på trainern, det var nog ett år sedan jag körde denna typ av pass. De brukar jag kunna ha en del ångest för, men idag kändes det faktiskt förhållandevis bra. Känns dock inte riktigt lika bra att ta sig upp eller ner för trappen...
Rammstein funkar bra till dessa pass.

Nu har jag dessutom fixat 2 månader utan godis och läsk. Vilket inte den puckade badrumsvågen verkade fatta, så nu blir det nästa grej 3 veckor utan oboy (läsk och godisuppehållet är ju en månad till).

Idag var jag ute på en härlig ridtur i vårvädret. Den gamle blir så glad när han får komma ut, och det är härligt att vi kan galoppera sida vid sida utan att det ska bli någon hets hästarna emellan.
Avslutningen på dagen blev att fixa en inlämningsuppgift framför 5-milen på skidor, och ännu en svensk medalj, vilket OS!

Hoppas nu det är tillräckligt med plats i hjärnan för att fixa kommande vecka, i fredags var det helt kört att försöka tänka när jag kom hem- proppfullt i skallen!!