måndag 15 februari 2010

1-årskalas

Idag var jag på 1-årskalas, ett utmärkt tillfälle att frossa i bullar och kladdkaka med gott samvete. Detta räknas alltså inte till godis, och det blev apelsinjuice till. Nu är det halvtid på godis och läskuppehållet! I överlag går det bra, och ja, jag erkänner villigt att det blivit en burk Trocadero när jag hade en grej att fira. Men det är ju jag som sätter reglerna, och jag hade ju lika gärna kunnat fira med ett glas vin om jag varit lagd på det hållet.

I lördags var det årsmöte med cykelklubben, blev en sväng in på den närliggande brevduveutställningen, något jag aldrig besökt innan. Verkar förvisso enklare med en sådan hobby, brevduvorna behöver inget takräcke/stor bil för att transporteras...

Härligt var damerna skidor, guldet och fjärdeplatsen, vilka tjejer! Inspirerande. Blev några styrkeintervaller på trainern innan, så jag hade rätt ont i benen där framför tv:n :)
H visade även bra skidform då han sopade hem Skogsfalkens KM i skidor, 10 km klassisk stil i lördags, grattis!

Imorgon blir det konsert i Malmö.