tisdag 19 februari 2013

Slagg

Idag var det massage inbokat. Ryggen känns bra, men benen gör mest ont. Lite mindre ont idag än sist i alla fall, så det gör säkert gott. Gissar att det var en massa slagg i kroppen, för efteråt blev jag illamående.
Skulle bara inom affären en sväng, så kunde jag få komma hem sedan. Eftersom det var efter ordinarie rusningstid så var det dåligt med personal, och självutcheckningen blinkade rött. Vissa dagar är det jobbigare att vänta än andra... Trodde det skulle vara avstämning, men icke. Hade köpt vitaminer och det var tydligen ålderskontroll. Kassören tittade knappt på mig när han knappade in 30+ på ålder, visserligen en egen knapp, men jag insåg att nu är det nog slut det där med att visa leg...

Väl hemma så tänkte jag att jag skulle göra något vettigt, så jag gjorde tentan i Digital bildbehandlings-kursen, och klarade den :) Nu är det "bara" slutuppgiften kvar, men den får jag börja fundera på nästa vecka. Den här veckan har jag annat att tänka på...