tisdag 31 maj 2016

Asocial?

På ganska kort tid så har jag fått frågan/påståendet flera gånger om jag saknar det sociala när jag är f-ledig. Det kommer mer som ett påstående än en fråga, vilket kan upplevas lite konstigt.
Jag är ju oftast ute på uppdrag när jag jobbar, kollegorna på "mitt" företag träffar jag således inte så ofta. Det är rätt troligt att jag hamnar på ett ställe jag inte varit på när jag börjar jobba igen, så då blir frågan rätt konstig. Hur kan jag sakna det sociala på ett ställe jag inte varit på?

I övrigt är det inte särskilt svårt att sysselsätta oss,full fart hela tiden.
Imorse var det revelj vid 7 sedan har det gått i ett. Att ha en ettåring hemma gör ju knappast livet stillasittande...
Håller igång hela dagarna, förstår inte hur jag skulle kunna klämma in att vara social också?
Cyklade en sväng idag, men benen var så förbaskat sega så det var ingen vidare upplevelse. Lyxigt värre med poolhäng sedan när kvicksilvret drog upp till 28 grader!
Kollade stegräknaren innan midnatt, typ 18000 steg. Kanske inte jättekonstigt att jag var hungrig på kvällen!