tisdag 13 december 2011

Trötta ben

Kräkfyror, idag var det jobbigt. Regnet öste ner och det blåste friskt så jag fick ringa till Henrik som fick peppa mig för att jag skulle komma ut över huvud taget. Regnet avtog men vinden friskade i och havet dånade.
Första intervallen var väldigt kantig, men fick upp en ok puls, och faktiskt lyckades jag öka lite i puls för varje intervall utom sista som parkerade på samma som näst sista. Med tanke på hur känslan var från steg ett så är jag grymt nöjd med att jag fixade alla fyra. Sedan stapplade jag runt ett varv efteråt för att jogga ner, det var inte vackert, men förhoppningsvis så tackar kroppen mig imorgon genom att inte vara riktigt så seg.

I helgen bakade jag ett berg lussekatter, hade med en som fick bli dagens Luciafirande innan träningen.


Dags för lite sömn.