söndag 4 december 2011

Besök

Den lediga fredagen blev inte som jag tänkt. Vaknade med snuva och halsont, och det kändes som jag hade blivit överkörd av en traktor. Massor av vila och ett besök hos frissan för färgändring innan det var dags att hämta Saris på flyget, äntligen kom hon ner och hälsade på. Det var nog 10 år sedan hon var här sist...
Vi hade mycket att gå igenom, och njöt av att ta det lugnt och en massa god mat. Nu är batterierna laddade så jag orkar fram till jul!

Idag var det dags för träning igen, ingen snuva och halsen bra. Tänk vad lite maratonsömn kan göra! Blev 1,45 distans på rullisarna idag. Innan funderade jag på tabata på TC efteråt, men efter distanspasset kände jag mig rätt nöjd. Hellre vila två dagar och komma igång lugnt och hålla sig frisk än att köra på och gå ner sig helt, man ska ju trots allt orka med vardagen också...