fredag 18 februari 2011

Udda dygnsrytm?

Början av veckan var grymt tung, men nu känns det bättre, har kommit ur zombietrött-tillståndet och känner mig lite mer normal. Fredagsmyste blev ett lättare löppass. Joggade bort till elljusspåret som visade sig vara en knölig isgata. Det gillade inte mina fötter så jag joggade hem igen, fötterna var gladare över asfalten.

På hemmafronten är det som vanligt en massa vardagliga prylar som ska hinnas fixas under helgen, även om man ibland har tur och orkar fixa lite under veckan. Som för lite sedan när jag hade fått en tandläkartid som var helfel, så jag ringde och frågade om de hade några kvällstider (eftersom de är privata så tänkte jag att de kanske var intresserade av att anpassa sig efter kunden). Ja, de hade en kvällstid, fast det var ju en fredag. Spelar ju ingen roll för mig tyckte jag, men när hon erbjöd mig tiden 15.40 så började jag undra om vi levde i samma tidszon? Lyckades istället få en tidig morgontid, 7.30 var den första tiden. Då insåg jag än en gång att mina tider inte är några normala tider...

Men imorgon, då är det sovmorgon!