söndag 6 februari 2011

Skillnad!

Köpte nya löpardojor igår som invigdes imorse. Vilken skillnad, de studsade nästan fram! De gamla fick visst hänga med lite för länge... Blev bara ett kort pass eftersom jag inte har sprungit på evigheter, har ju kört skidor istället. Men nu har det mesta av snön regnat bort, och jag har till och med sett livstecken från mina snödroppar! Under dagens ridtur kvittrade fåglarna ikapp och bäckarna överfyllda med smältvatten. Det blir nog vår i år också.

Träningsveckan avslutades med 5 st kräkfyror. Sista höll verkligen på att göra skäl för sitt namn så det fick bli någon minut i fosterställning innan jag pallade med att rulla av. Men efter det kändes det hur skönt som helst att ha fixat mina träningsmål för denna vecka.

Nästa vecka är det kräkfyror på programmet, hela veckan. Men veckan börjar med välförtjänt vila, och jag gissar jag kommer njuta av att ha ett stillasittande jobb :)