måndag 30 november 2009

Ny vecka, nya pass...

I fredags var det nog snudd på rekord. Hemma lite efter halv sex efter en heldag med föreläsningar, hoppade i andra kläder och fixa till sig lite, var klar på typ en kvart. Lagom :) Sedan blev det förfest & julbord. Blev inte jättesent, men det var ingen idé att läsa innan jag somnade, bokstäverna dansade cancan, det var lite jobbigt att hänga med i deras takt :)

I lördags såg jag Krogshowen på Ortholmen, många skratt blev det. De avslutade på topp, så det var med ett leende på läpparna jag gick ut i ett kolsvart novemberregn.
Lite lussekatter hann jag också med att baka, det lockade ändå inte att gå ut. Men nybakade lussekatter & julmust är mums!



Veckan avslutades med ett 10/20-pass på trainern. Det var väl inte det skönaste jag har gjort, benen smärtade en del efteråt. Belöningen blev ännu ett kryss i träningsprogrammet from hell. Hittills den tuffaste veckan i vinter, både till antalet timmar och antalet pass, så jag är grymt nöjd med att ha klarat av den. Denna vecka blir något lättare, inleds med vilodag :)