tisdag 28 maj 2019

Västerport Challenge 2019

Västerport Challenge är en kul grej i WOCs regi, man cyklar så många varv man vill under ett antal timmar, sex timmar tror jag att det är. Med start kl 8 så kunde vi dela upp det så T var iväg innan E och jag ens hade vaknat. Han cyklade sex varv på banan, sedan kom han hem o jag cyklade dit.
Körde ett varv med M, sedan fick jag jaga sonen hennes. Jösses vad bråttom han hade, och ändå har han inte hållt på särskilt länge. Kul att se. Det blev samtidigt pers på banan för mig, vilket förvånar mig lite. Ryggen känns inte bra, men iofs, det som känns bäst är ju att cykla i skogen. Men jag tror inte att det var sådan här cykling sjukgymnasten tänkte sig när han föreslog att jag skulle cykla lite...
Nåväl, fick in ett par timmar på cykelkontot iaf, och det är jag tacksam för.