onsdag 15 februari 2017

Skräppost och missade mål

Skräpposten, det är en mapp som jag inte brukar engagera mig särskilt mycket i, men nu väntar jag på ett mail så jag kollade den. Tydligen hade jag fått mina bankkonton låsta, enligt mail som låg i den mappen. Mailen var från oktober och det var från banker som jag inte är kund hos. Redan i ämnesraden hade de misslyckats med en korrekt svenska. Trovärdighet 0 mao.

Mitt träningsmål, det är tyvärr nerlagt. Just den utmaningen, att springa onödigt långt ett visst datum, det har jag lagt ner. Och i samma ögonblick som jag bestämde mig för att hoppa över det så kände jag mig lättad. Jag behöver inte känna någon stress för att jag fortfarande är sjuk, och behöver inte börja för tidigt  med att pressa mig.
Men för att inte bli helt förslappad så har jag satt upp lite andra mål. Några i närtid (löpning) och något lite längre fram, men där har jag inte bestämt mig riktigt än. Beror på om jag får det där mailet snart också...