tisdag 12 juni 2012

Förkyld

Trodde att jag skulle blidka förkylningen när jag inte tävlade i helgen. Men nej, den hade bestämt sig. Så nu ligger jag däckad med en evigt rinnande näsa, inne, medan solen gassar ute. Hur kul är det? Inte alls.
Tittat mer på TV dessa två dagar än vad jag gjort sammanlagt de senaste månaderna. Igår lärde jag mig att göra glass med bacon-och ägg-smak och idag måste det varit något jättetråkigt, kommer inte ens ihåg vad som utspelades på skärmen?! Men drömmarna blir ju rätt händelserika när man är sjuk, så lite underhållning får jag i alla fall, eftersom jag sover mycket.

Nåja, förkylningar brukar gå över.


Bjuder på en bild från Varberg förra helgen, den enda som inte var cykelrelaterad... Sparbankshuset är rätt maffigt, men själva bilden får mig att tänka på boken "Tråkiga vykort"...