söndag 5 juni 2016

Retur

Murphy var inte klar med TVn.
Skulle spela in något varpå jag fick meddelande i appen att jag inte hade någon inspelningsbar box. Eh, jo. Sagt det ett antal gånger till support, men tydligen var jag tvungen att ringa ett separat samtal för att de skulle fatta att de skulle aktivera den tjänsten.
Frågade varför det inte gjorts tidigare eftersom jag pratat om just inspelningsbar box med dem vid upprepade tillfällen, fick svaret att det skulle aktiverats vid beställningen... De klarade ju inte ens av att aktivera själva beställningen, så det var väl för mycket begärt att de skulle klara av att aktivera de tjänster som dessutom varit aktiverade tidigare.
Sägs att man får vad man betalar för, snart borde jag få betalt för att nyttja deras tjänster...

Undrar vad Murphys nästa drag blir?