torsdag 17 december 2015

21 minutes + core

Testade ett nytt pass idag, 21 minutes. 7 min uppvärmning + 7 min kondition + 7 min dagens som för dagen var intensiv. Puh!
Tycker att det är rätt kul att testa lite nya pass då och då, och detta var roligt, inga omöjliga stegkombinationer så jag slapp förnedra mig totalt.
Var evigheter sedan jag körde gruppträning framför en stor spegel. Upptäckte att jag inte kände igen migsjälv. Tappat muskler på benen så jag påminde mest om en elektrifierad Lockspindel när jag skuttade omkring.
Efter det var det corepass, men eftersom det var en välvillig karl som tog platsen framför mig så slapp jag se mina rörelser under det passet.
Intressant det där med självbilden. Idag såg jag en annan kvinna bakom ett hyfsat spelande glas, och innan jag fattade att det var någon där bakom så funderade jag på hur jag kunde blivit så frodig när vågen antyder något annat. Så några timmar senare så får jag syn på en spegelbild som inte heller känns som min. Konstigt.
Borde kanske titta mig i spegeln någon gång ibland, men det känns som att det finns så många andra saker som är roligare att göra...