måndag 30 november 2015

Stiltje i stormen

Gorm har dragit förbi, men i bloggandet har det varit stiltje ett tag nu. Dagtid så får jag dela med mig av tangentbordet/telefonen till Junior, och då kan det bli lite vad som helst. När han sover är det en massa annat som behöver fixas. Det är ju månadsskifte stup i kvarten och då är det räkningar som ska betalas, och kring detta månadsskifte så var det ett gäng ljusstakar som skulle upp i fönstret.
För någon vecka sedan fick jag möjlighet att kolla hur (illa) ställt det var med konditionen. Det avslöjades att jag dumpade Tabata med vänner strax innan jag blev gravid. Och även om det gått några veckor nu så har vi fortfarande hållt oss ifrån varann.

Tyvärr hade jag inte möjlighet att köra skidor den dagen det var spår, men än så länge lever jag med visionen om att det blir fler möjligheter. Bara att hoppas, fulskidorna är preppade!