lördag 29 oktober 2011

Spinning

I tisdags var jag på spinning. Det var väl 1,5 år sedan sist, så det är ju inte jätteofta jag håller på med sådant. Det var kul att göra något annat, nu när det är mörkt om kvällarna så kan det ta emot lite att ta sig ut då.

Denna vecka har kaktusen blommat, sista för i år. Trodde inte den skulle blomma så sent, men tack vare att det har varit så varmt så har jag inte behövt ta in den från uterummet och den har fått det ljus den behöver. Och det tackade den för :)

Idag blev det ett pass på rullisarna igen. Eftersom det var en så fantastiskt fin dag så blev det ett lite längre pass, 1,5 h. Var rätt trött på slutet, men det kändes bra också. Ännu bättre kändes det när jag såg att kilometertiden hade förbättrats med 15-20 sekunder sedan förra veckan. Roligt när man kan se förbättringar fastän jag bara kör en gång i veckan.