lördag 5 mars 2011

Helg

Så vardet lördagkväll, en hel (ledig) dag kvar av veckan! Redan igårkväll var det vårkänslor i luften, solnedgången var vårigt varm istället för vintrigt kall. Och dagen bjöd också på vårkänslor . Med besök av nära och kära blev det en riktigt fin dag, tack för det!

I torsdags var det kalas för syster som hade födelsedag, kul med något roligt mitt i arbetsveckan också. Hade dessutom en välförtjänt vilodag, så det var skönt att ta det lite lugnt. Hemma är det alltid tusen grejer man vill/behöver göra.



Imorse blev det löpintervaller, har varit dåligt med det under vintern. Gissar att det var därför det var något som påminde om en nära.döden-upplevelse, kroppen var riktigt trött på sista intervallen men jag är glad att jag pushade mig att fullfölja, troligen hjälpte det att Henrik hade startat sin intervall lite efter jag startade min och försökte jaga ikapp... 1:15 blev det i löpardojorna i alla fall, vinterns längsta löppass såhär långt.