onsdag 22 januari 2014

Beställt

Inledde veckan med att jag fick ett mail om att fotokursen nu var godkänd - jippi! Som följd av detta så har mycket av min fritid ägnats åt projekt årsbok. Märkte att jag fotar en himla massa, sedan ligger bara bilderna och skräpar på datorn. Kom på att jag skulle fixa fotoböcker årsvis och i första fasen tänkte jag fixa för 2012 och 2013.
Som vanligt nör det gäller bilder så underskattade jag tiden rätt rejält, men ikväll, efter åtskilliga kvällsjobb med detta, tryckte jag äntligen på Beställ för den första boken, 2012. Så nu är det bara att vänta en halv evighet känns det som (eftersom jag tog snikvarianten på frakt).
SÅ klart blev kvällens träningspass lidande, men har fortfarande chans på veckans mål som är 4 pass. Vilket innebär att imorgon är det fokus på träning, och med tanke på temperatur och väglag så är det TC som får förgylla min kväll. Om nu inte soffan har för stor dragningskraft.