söndag 10 november 2013

Bytt e bytt...

Jag har nog fastnat helt i novembers grå vardag. Ambitionerna att träna är högre än vad orken är, och jag blir besviken på migsjälv när jag inte får ihop de pass jag har planerat. Förvisso gör jag mycket mest hela tiden, men ändå är det svårt att räcka till. Gissar att det är så de flesta har det...
Iaf, förra helgen bytte vi bromsbelägg och skivor på min bil. Tog lite mer tid än att byta på cykeln, men förhoppningsvis behövs de inte bytas lika ofta.
Förutom jobb har jag hunnit med utbildning, möte och gokart denna vecka, och ett par ridturer. Igår på islandshäst med syrran, mysigt! Jag uppskattar att komma ut till häst, man tvingas att leva i nuet och koppla bort all stress, det blir som en oas i tillvaron.

Adjust your set med Mesh släpptes i veckan, finns på Spotify.

I always say the wrong things
I always do the wrong things