söndag 3 mars 2013

Upp & ner

Först grattis till syster som fyller år idag!
Det har varit några härliga dagar nu, solen har lyst och man har sett hur våren verkligen vill komma igång nu.
Har ju haft en lugn vecka träningsmässigt och fritt med ätandet så det är väl stor risk att jag lagt på mig de kilona jag blev av med i januari. Men  nya tag imorgon, inget att deppa för. på plussidan är också besöket från mamma. Och dagens skidtävlingar -både Vasaloppet och 5-milen- var spännande.
Så i överlag en bra helg, men varit väldigt trött. Kände hur ögonen började klia häromdagen, och idag var jag jättetrött, kli i näsa, kli i ögon och gela kroppen protesterade. jo men visst, nu börjar pollensäsongen, först ut är hasseln.
Tänk att jag varje år tycks glömma exakt hur trött jag blir och hur mycket träning dessa pollen sabbar. Jag hade börjat måla upp storslagna planer inför kommande cykelsäsong. Ska jag hoppas på en regning vår eller enbart satsa på vintersport i fortsättningen?
Upp som en sol ner som en pannkaka.