torsdag 8 mars 2012

Besegrade!

Ja, nu kan jag kalla mig frisk igen. Det var först när jag kom hem idag som jag blev aptrött, så det får ju klart godkänt. För att bli av med de sista bacillerna gjorde jag något som kanske inte rekommenderas, men det funkade.

I tisdags testade jag ett för mig nytt pass, kombi skivstång och spinning. 1,5 h är ju mindre än 2 h så jag tyckte det var lagom första pass efter man varit sjuk. Eller egentligen inte, för med promenad till & från Friskis så blev det rätt mycket tid, och redan innan hade jag svårt att hålla ögonen öppna...

Igår var det dykkurs. Inte helt lätt att tryckutjämna men i övrigt gick det bra och var jättekul. Efter det piggnade jag till en hel del.

Idag blev det ett joggpass före lunch. Rörde mig lika smidigt som Barbapappa, pulsen var superhög och det var allmänt jobbigt. Men efteråt kändes det bra.

Och nu är jag inte ens snuvig, så faktiskt, verkar som det funkar!
(Ok, lite hjälper det att jag fick komma hem idag...)