torsdag 1 april 2010

3 månader

Nu har första kvartalet gått och nu är det ok att käka godis igen, lagom till påsk. Det har funkat rätt bra tycker jag, men skulle inte vilja sluta med det för alltid. Läsken har också gått bra, en burk Trocadero på tre månader och det är ju mycket bättre än vad jag hade vågat hoppats på! I mars har jag även uteslutit oboy, och det var kanske det hittills jobbigaste, det har ju varit lite substitut för godis också. Men efter ca 3 veckor var jag inte lika sugen på det heller längre.

Så, vad händer nu då? Tja, det är ju påsk så nu blir det godis några dagar, och must såklart. Colan får vänta ett tag till. Efter påsk har jag inte bestämt hur det blir, men sötsuget är ju mindre nu så det ska väl inte bli några mängder. Eller så kanske det blir nya mål, nya utmaningar, vem vet?

Idag har vi fixat så vi har en bil med sommardäck på och imorgon får nog racern komma ut och luftas i vårsolen - härligt!