onsdag 10 mars 2010

Vårväder


Idag är det en sådan där vilodag igen, och ikväll har jag inte gjort mycket nytta. Ibland behöver man bara softa och ta det lugnt. En gosstund med kisen blev det, vilket förvisso ledde till att han fick nyklippta klor så lite nytta har jag väl gjort...

Tänkte jag skulle vidga mina vyer idag på lunchen och tog en lite längre promenad, sakta men säkert skapa jag mig en uppfattning om omgivningarna, så snart behöver jag kanske inte känna mig helt lost in outer space bara för att jag lämnar kontoret. Men när solen är framme så går det ju inte att sitta inne en hel dag, måste passa på att njuta lite av dagsljuset när det finns möjlighet.

På hemvägen blev det en sväng inom Börjes, vi plågade oss genom att ta en extra sväng om godisavdelningen och kikade på allt påskgodis. Fick med mig ett par påsar ut - dock inte till mig, den sortens godis är jag inte så förtjust i men det finns andra som är :)